For Teachers ;)

For Teachers ;) 

1. Приклади використання інноваційних технологій на уроках англійської мови 

Інтерактивні технології

Приклади використання прес-релізу

Анонс від 15.10.
Організація: Pupils of the 4-th form
Логотип:       

Картинки по запросу england 




Контакти: прапорці, інформація на магнітній дошці, мапа або глобус.
Зміст події: підбираємо країнам відповідні прапори.
Місце події: кабінет англійської мови.
Час події: 12.30
Значення події: Great Britain (всебічний розвиток, покращення знань  з теми…)
Фотофакт:                                                                                                                                                                                                                                         
 



Запрошення
Attention!!!

Welcome to the English Tea Ceremony!It will be on Wednesday, the 18-th of May.
See you soon




Аукціон
Інтерактивний прийом, який доцільно використовувати в якості розминки на початку уроку або під час узагальнення вивченого матеріалу, під час перевірки рівня засвоєння теми. Аукціон допоможе краще зробити зріз знань у не менш дієвий, але більш цікавий для школярів спосіб. Отже, пропоную на власному прикладі.
 Мета: актуалізувати вивчені напередодні знання і перевірити їх фронтальним чином. Але опитування має дещо незвичайний формат, який точно вподобають школярі від наймолодших до найстарших класів!
Застосування цього інтерактивного методу дасть змогу провести ефективну фронтальну перевірку рівня засвоєних знать чи організувати урок-узагальнення.
Принцип виконання
Сенс прийому ідентичний класичному аукціону, наприклад, при купівлі ексклюзивних предметів старовини. В якості капіталу виступають не гроші, а знання. Лотом аукціону є назва предмету, який придбає покупець, якщо назве предмет правильно.
Отже, вчитель пропонує лоти за темою Transport”. Задача учнів «придбати» якомога більше лотів, називаючи їх, продовжуючи I want to buy… a train. Відповідно лот «купує» той, хто називає всю структуру правильно. Головна умова виконання – назвати та придбати якомога більше лотів (одиниць транспорту), дбаючи про те, щоб відповіді були правильними. 
Можна запропонувати учням також «купити» завдання-сюрприз, позначене серед видів транспорту знаком питання (варіант такого завдання: переклад прислів'я про транспорт та підбір відповідного в українській мові)


Цей принцип можна запровадити 2 способами:
1.   В «аукціоні» учні можуть брати участь кожен сам за себе, а оцінка виставляється у відповідності до кількості фішок або карток із зображенням транспорту.
2. Цей прийом можна застосувати як один із етапів командного змагання, а оцінки за урок кожному учневі виставляються за загальною шкалою поза цим прийомом.

Таким чином у ході виконання завдання в результаті «мозкового штурму» учні не тільки згадують вивчені слова та структуру, але й вчаться знаходити взаємозв'язки між поняттями за темою вивчення. Доцільно з учнями записати у зошит придбані лоти.

Ігрові технології на уроках англійської мови

рухливі лексичні Ігри

«Animals»

Мета: закріпити поняття «дикі  та домашні тварини».
Умови гри. Вчитель говорить: «Wild animals» або «Farm animals». Діти стають в коло та передають один-одному м’яч, називаючи дику (свійську) тварину. Виходить з гри той, хто помилився (сідає на місце).

















«Teddy-bear»
Мета: закріпити знання основних команд, відпочити під час їх виконання.
      Умови гри. Вчитель вмикає відеозапис «Teddy says…». Діти виконують дії, співаючи. Обираються найкращі виконавці пісні та дій. Їм і пропонується провести рухливу паузу перед класом.

«The fastest»
Мета: вправляти у будові речень, швидкості читання.
Умови гри. Вчитель дає картки зі словами. Учні повинні швидко побудувати речення –  стати у правильному порядку. 

Лексична гра з теми «Toys» 
Lets guess!
Мета: розвивати критичне мислення, вправляти у швидкості використання вивчених структур, окремих ЛО
Умови гри. Вчитель дає картки з описом одного з представлених на картці предметів, які схожі між собою за певними ознаками (наприклад, всі належать до групи "Транспорт". Учні повинні швидко зорієнтуватися та обрати лише один правильний варіант
Скругленная прямоугольная выноска: I’m a teacher!
Tell me please, what toy is it? / What toys do you know? »
Student: "Guess the word: I have four wheels and you can ride in me. What toy is it?"
Інший варіант даної гри, коли учень бере на себе роль вчителя

Student: "I’m a teacher! Tell me please, what toy is it? / What toys do you know? "

Лексична пісня-гра з теми «Colours»
The songgame
Мета: вивчити кольори, розмовні структури.
Умови гри: учні слухають пісню «Rainbow» та співають, називаючи колір та демонструючи картку відповідно до слів пісні. Потім називають ті кольори, яких не почули в пісні  та демонструють картки.  Перемагають учні, які назвуть всі кольори веселки та кольори, яких немає в пісні

Інсценізація з використанням пальчикових ляльок під час вивчення теми «Animals»
Презентувавши назви всіх героїв вистави, пропоную учням назвати кожну з тварин, відповідаючи на запитання «What animal  is it?».
Далі учням пропонується представити тварин самостійно. Наступне завдання – скласти міні-діалоги між тваринами, обраними за бажанням учня. 
Слід зауважити, що учні з великим задоволенням виходять до дошки складати діалоги, навіть якщо не зовсім впевнені у своїх знаннях. Головне – викликати в учня бажання виконувати завдання, мотивувати до діяльності. Результат: учні через 2-3 уроки відтворюють діалоги про тварин всі.  




Інсценізація з використанням рукавичних ляльок
Будь-яка розмовна або граматична структура може розучуватись за допомогою рукавичних ляльок.
Розучування реплік діалогу «Where are you from?» та «I am from Ukraine (Africa)»

2. Розробки уроків англійської мови на допомогу вчителю ;) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий